Ultima oră

De la mersul pe jos, Articole din aceeasi categorie

Vom vorbi astăzi despre beneficiile mersului pe jos. Mersul pe jos nu are contraindicații, nu costă, nu iți trebuie echipament special, nu are orar, nu iți trebuie abilități speciale, nu ai nevoie de antrenor etc.

Află mai jos de ce este mersul pe jos un exerciţiu benefic pentru sănătate! Mersul pe jos îţi menţine inima tânără Dacă mergi zilnic pe jos 30 de minute, într-un ritm susţinut, inima ta va avea numai de câştigat.

În schimb, beneficiile pentru sănătate ale mersului pe jos sunt nenumărate: de la reducerea procentului de grăsime corporală la tonifierea musculaturii, de la ameliorarea durerilor de spate la reducerea riscului de atac de cord, inclusiv la reducerea riscului de accident vascular cerebral.

În plus, plimbarea zilnică vă ajută să vă îmbunătățiți starea de spirit, să vă stimulați endorfinele, să reduceți oboseala și să vă reduceți hormonii stresului. Cum spuneam, este absolut gratuit și nu aveți nevoie de mult de 15 — 40 de minute pe zi, cinci zile pe săptămână să vă îmbunătățiți sănătatea și starea de bine.

  • Beneficiile oferite de mersul pe jos
  • Despre nutritie Activitatea fizica nu trebuie sa fie complicata.

Dintre beneficiile dovedite pentru sănătate ale mersului pe jos, putem enumera: 1. Reducerea nivelului de depresie, potrivit cercetărilor publicate în numărul din ianuarie al JAMA Psychiatry.

Aceasta activitate simpla pe care o practici de la varsta de aproximativ un an este considerata "cel mai apropiat lucru de un medicament minune de care dispunem", sustine dr.

Reducerea stresului. Doar 20 de minute de mers zilnic în aer liber îți vor scădea nivelul de cortizon hormonal și astfel te vei simți mai puțin stresat, potrivit unui studiu din aprilie publicat în Frontiers in Psychology. Mersul ne promite speranță de viață mai lungă.

Mersul pe jos – beneficii pentru inimă, siluetă și articulații

A rămâne activ fizic a fost legat de o viață mai lungă, potrivit unui studiu din iunie realizat de The BMJ. Menținerea sănătoasă a articulației genunchiului. Mersul pe jos are un impact mai redus pe articulații în special la genunchi decât alergarea sau mersul pe bicicletă.

Doar o oră pe săptămână poate ajuta la reducerea probabilității de a întâmpina probleme la genunchi, potrivit unui studiu din mai al Jurnalului American de Medicină Preventivă. Mersul poate ajuta chiar la reducerea durerilor de genunchi, potrivit unui studiu din aprilie realizat de Tulburările musculo-scheletice BMC.

Poate scădea riscul fracturilor de șold. Ar putea scădea riscul și gravitatea unui accident vascular cerebral. Cu cât mergi mai mult, cu atât riscul de accident vascular cerebral este mai mic, potrivit Harvard Medical School.

Mersul pe jos - Beneficii, dezavantaje, sfaturi, indicații

Mai mult mers pe jos, mai puține boli cardiovasculare. Asociația Americană a Inimii pledează pentru mersul pe jos ca parte a unei strategii pentru reducerea riscului de boli de inimă.

de la mersul pe jos

Plimbările sunt asociate cu mai puține răceli severe. Un studiu din mai realizat de PLoS One a constatat că cei care erau mai puțin activi au raportat mai multe zile de concediu de odihnă. În plus, Harvard Medical School afirmă că cei care sunt mai activi sunt bolnavi pentru o perioadă mai scurtă de timp și cu simptome mai puțin severe.

Îmbunătățirea valorilor tensiunii arteriale.

Beneficiile oferite de mersul pe jos

Mersul pe jos vă poate ajuta să vă îmbunătățiți sănătatea mentală și să vă reduceți nivelul de anxietate. Ajută la combaterea oboselii și la stimularea energiei.

de la mersul pe jos

Mișcarea de 10 minute la birou, la fiecare 60 de minute de stat pe scaun, vă poate menține energia pe tot parcursul zilei, potrivit unui studiu din februarie în BMJ Open. Mersul pe jos este asociat cu risc redus de glaucom. Beneficii legate de rate mai mici și progresie mai lentă a evoluției bolii Alzheimer. Activitatea fizică crescută a fost asociată cu un risc redus de Alzheimer printr-un studiu realizat în de The Lancet.

De asemenea, a fost legat de stabilizarea funcționării cognitive la cei care au deja boală Alzheimer, potrivit unui studiu din al Arhivelor de Gerontologie și Geriatrie. Mersul pe jos regulat poate ajuta la calmarea durerilor de spate din zona lombară.

Asociat cu o mai bună sănătate a creierului. Un studiu din publicat în Scientific Reports a descoperit că persoanele cu o rezistență mai de la mersul pe jos la mers au avut și performanțe cognitive mai bune. Mișcarea zilnică poate ajuta la îmbunătățirea nivelului de colesterol. Oamenii care se plimbă în mod regulat au niveluri de colesterol mai reduse, conform unui studiu din în Ateroscleroză, Tromboză și Biologie Vasculară.

Mersul, evident, poate ajuta în gestionarea problemelor de greutate. Mersul pe jos poate arde între 85 și de la mersul pe jos calorii pe kilometru, în funcție de greutatea individului, potrivit Harvard Medical School. Alături de o dietă sănătoasă și un regim de exerciții fizice, acest lucru vă poate de la mersul pe jos fie să vă mențineți greutatea, fie să slăbiți sănătos.

Mersul pe jos – terapie pura | custom-web.ro

Mersul pe jos este legat de rate mai mici ale diabetului zaharat de tip 2. Pentru a preveni diabetul, un articol din noiembrie în Frontiers in Endocrinologie, pledează pentru mersul zilnic susținut. Aceștia recomandă peste 7. Și un studiu realizat în pentru Diabetes Care a menționat că plimbările mai mari de 15 minute au ajutat la scăderea nivelului de zahăr din sânge. Mersul pe jos seara te poate ajuta să dormi mai bine.

20 de beneficii ale mersului zilnic pe jos - Maria Martac

Intrarea într-o rutină bună de mers poate ajuta la îmbunătățirea duratei și a calității somnului, potrivit unui studiu din realizat în BMJ Open. Sfaturi pentru a merge mai mult de-a lungul zilei: La birou, ieși afară în timpul pauzei de prânz și mergi timp de 15 până la 30 de minute. Singur sau cu colegii.

Liga 1: FC Botoșani - Rapid, duminică,Digi Sport 1 La Liga: Levante - Real Madrid, duminică,Digi Sport 2 Toată lumea ştie că mersul pe jos face bine, dar probabil că sunt puţini cei care cunosc, concret, de ce e mai bine să alegem această variantă, decât să ne suim în maşină pentru a merge la magazin, ori la piaţă. Avantajele acestei alegeri sunt multe, începând de la menţinerea unei siluete de invidiat până la efectele pozitive asupra sănătăţii. Pentru că da, nu e obligatoriu să mergem la sală şi să tragem de fiare pentru a fi sănătoşi şi cu un corp în care să ne simţim bine.

Plimbă-ți câinele în fiecare seară și dimineață. Atât tu, cât și prietenul patruped aveți nevoie de mișcare! Propune-ți să mergi puțin mai mult de fiecare dată.

Fiecare 10 minute în plus pe care le parcurgi într-un ritm decent adaugă aproximativ 1. Cumpără-ți un pedometru sau descărcați o aplicație mobilă gratuită pe telefon. Urmărește progresul! Simte-te bine, meriți!

de la mersul pe jos

De ce mai ai nevoie ca să pornești la plimbare? Este o idee grozavă să investești într-o pereche de pantofi de susținere concepuți în principal pentru mersul pe jos. Pantofii de alergare nu sunt proiectați pentru mers. Deci, vei avea nevoie de o talpă flexibilă și mai curbată în dreptul vârfului degetului decât un alergător.

Mersul pe jos - pasiune obligatorie!: John Cristea at TEDxPloiesti

Dacă nu, descălțați-vă și mergeți pe jos. Dacă ai întrebări, nelămuriri sau ești interesat de ședințe de de la mersul pe josnu ezita să mă contactezi.